זה הזמן שלכם להנות מהחיים

איך ניתן לייצר שלווה בעולם הפיננסים המורכב? בין הכספים שלנו בחסכונות וקופות הגמל, כמה באמת נשאר לנו לעת זקנה? קראו כיצד עדי פנחס סוכנות לביטוח (2017) בע"מ פועלת לטובת הלקוחות שלה ומייצרת עבורם שקט תעשייתי וחופשי כלכלי כבר מהשיחה הראשונה

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on whatsapp
שיתוף בוואטסאפ
Share on email
שלח במייל
Share on print
הדפס

אז מתי אפשר ליהנות ? האמת בכל רגע נתון בחיים ובכל שלב בחיים.

" הדברים הטובים בחיים הם חינם" …. נכון אבל תפוח יכול להיות טעים במטבח או עם נוף של חוף ים, שמיים כחולים , שמש מלטפת ורוח קרירה השלווה הפנימית , הרגשת החופש זאת הרגשה שטוב שיהיו לנו כמה לירות בכיס עבורה 😊

אז איך עושים את זה , הרי כל חיינו אנו עובדים , בזיעת אפנו חסכנו את השקלים שלנו ללא עזרה , אז איך עכשיו הכסף יעבוד עבורנו ? ואם הוא עובד עבורנו מי דואג לו ? איך אדע לבחור את מנהל ההשקעות הטוב ביותר ? האפיק הטוב ביותר? התשואות ? דמי הניהול? המיסוי ? ומי יעקוב שמנהל ההשקעות שבחרתי לפני שנים עדיין מנהל ההשקעות הטוב ביותר עבורי ? אולי בכלל השתנו החוקים ? החקיקות ? אולי יצאו אפיקי השקעה טובים יותר?

בעדי פנחס סוכנות לביטוח (2017) בע"מ לא ניתן לכם להירדם בשמירה , לא רק חצי שנה לפני הפנסיה בודקים את הקצבה העתידית ואת הזכויות . העולם הפנסיוני מתפתח בקצב מהיר וצריך להיות כל הזמן עם היד על הדופק , האם מקדם הקצבה שלי טוב ? ואולי יש טוב יותר? האם אני עדיין צריך להיות בקרן פנסיה או שצריך לשנות? אולי בכלל הגיע הזמן לביטוח מנהלים?

האם כל חודש החיובים הקבועים של הביטוחים שרכשתי לאורך החיים בכלל עוד בעלי זכות קיום? אולי אני כבר לא צריך את הביטוחים שרכשתי כשהייתי בן 20 , סביר להניח שכך הדבר אז לדעת לעשות ניקיון פסח גם בתיק הביטוחים שלי , תיק הפיננסיים שלי והתיק הפנסיוני שלי.

בעדי פנחס סוכנות לביטוח (2017) בע"מ קודם כל אנחנו מאמינים שמגיע לכם שתיק הנכסים שלכם יטופל בצורה הטובה , המקצועיות והאיכותית ביותר בהתאם לתנאי השוק השונים ולצרכים האישיים שלכם.

לכל אחד מאיתנו יש זכויות שונות באפיקי השקעה שונים, איך דואגים לנצל את כל הזכויות ?

בעדי פנחס סוכנות לביטוח (2017) בע"מ אנחנו מתעדכנים באופן שוטף בחקיקות החדשות, במוצרים ואפיקי ההשקעה השונים. עושים עבורכם את כל הבדיקות הנחוצות ולכם נשאר רק לשבת לפגישה משותפת לראות את האופציות השונות ויחד להחליט עם אילו מוצרים ותוכנית עבודה נוח לכם.

בעבודה משותפת אנחנו זוכים להכיר אתכם וכך ללמוד כיצד להתאים עבורכם את תיק הנכסים שלכם כדי שגם כשאתם בחופשה , בקפה עם חברים , בטיול עם הנכדים או סתם יושבים על כיסא נוח תוכלו להיות רגועים ולדעת כי אותם חסכונות שעבדתם עבורכם כל כך קשה , עכשיו עובדים בשבילכם. ולמה?

כי אולי עם העבודה הקשה של החסכונות שלכם עבורכם הפעם , הם יגשימו לכם את החלום הבאה , הזיכרון המתוק הבא , העזרה לילדים או לנכדים , המתנה שבן \ בת הזוג חלם עליה כבר הרבה שנים או המתנה שאתם חלמתם לעצמכם ולא חשבתם שאי פעם תוכלו לרכוש.

לפגישת ייעוץ והכוונה ללא עלות השאירו פרטים

סגירת תפריט
נגישות