הדרכה בנושא כספכם

לא תמיד אנו בכלל מבינים ממה מורכב תיק הנכסים שלנו , המון מונחים שונים ( אג"ח ממשלתי או אולי קונצרני , מניות חו"ל או בארץ , אופציות , קרנות גידור , קרנות ריט, ביטוח מנהלים , קרן פנסיה חדשה או ותיקה , קופת גמל , קרן השתלמות ) ועוד אלפי מכשירים שונים ומגוונים לניהול הכספים שיש ברשותי.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on whatsapp
שיתוף בוואטסאפ
Share on email
שלח במייל
Share on print
הדפס

כולנו צריכים לפעמים עזרה והדרכה , אז איך אני בונה את תיק הנכסים שלי ?

לא תמיד אנו בכלל מבינים ממה מורכב תיק הנכסים שלנו , המון מונחים שונים ( אג"ח ממשלתי או אולי קונצרני , מניות חו"ל או בארץ , אופציות , קרנות גידור , קרנות ריט, ביטוח מנהלים , קרן פנסיה חדשה או ותיקה , קופת גמל , קרן השתלמות ) ועוד אלפי מכשירים שונים ומגוונים לניהול הכספים שיש ברשותי.

תיק הנכסים מורכב מ2 עולמות עיקריים העולם הפנסיוני ( קצבתי והוני , המנוהל במכשירי השקעה שונים) והעולם הפיננסי הטהור ( אלו הכספים שחסכנו בזיעת אפנו לאורך השנים) . איך משלבים את 2 העולמות יחד , הם הרי משלימים זה את זה ? באיזה אפיקי השקעה לבחור? באיזה רמות סיכון לנהל? איך לפזר את רמות הסיכון ומה הכי נכון מבחינת היבט המיסוי?

המון שאלות עולות כשאנו יושבים ובונים תמהיל של תיק הנכסים שלנו.

כולנו מכירים את התקופה הזאת בשנה שמגיעים הדוחות השנתיים וחצי מהכתוב הוא באותיות עברית אך המשמעות היא סינית

בעדי פנחס סוכנות לביטוח (2017) בע"מ אנו בונים יחד אתכם את תיק ההשקעות שלכם, יושבים לפגישת היכרות , מבינים את הצרכים שלכם ואת צרכי תיק הנכסים שלכם אל מול תנאי השוק המשתנים מעת לעת ומתאימים אתכם לשוק ולצרכים שלכם.

כדי לנהל תיק נכסים בריא ותקין צריך לבדוק את כל המרכיבים של התיק, מקופת הגמל הישנה שנפתחה עוד כשהייתם ילדים ועד לרגע הנוכחי שמתחילים כבר להריח את הפרישה , יש כספים מנוהלים בתיקי השקעות , פוליסות חסכון , תיקון 190 , קרנות גידור או מסחר עצמאי ויש גם קרן השתלמות פעילה וישנה , וקרן פנסיה וביטוח מנהלים ועוד ביטוח מנהלים שאתם לא מכירים בכלל…

רגע … בוא ניקח נשימה עמוקה ! שוב המון מונחים והמון מוצרים והמון דוחות ואיך מצליחים לבנות תיק נכסים מסודר?

בעדי פנחס סוכנות לביטוח (2017) בע"מ קודם כל נעשה סדר בתיק הקיים , נחלק אותו לנושאים וגורמים ונצליח לבנות תמונה שמשקפת את המצב הקיים מהדוחות השנתיים , הכספים בבנק , ההמלצות של היועץ , החבר והכלכלן בחדשות. אחרי שנעבור את השלב שבו אנחנו מבינים יחד מול מה אנחנו עומדים , אנו נתחיל לשאול קצת שאלות ונסיים את פגישת ההיכרות.

מפה האחריות היא שלנו , אנחנו לוקחים את המידע היבש שנמסר לנו בפגישה , יחד עם השאלות שלנו והרצונות שאתם שתפתם אותנו ולוקחים את תיק הנכסים שלכם לשלב הבא.

בוחנים את התיק ברמות הסיכון , במוצרים השונים , בעלויות , במנהלי ההשקעות , בטווח ההשקעה,

באופי שלכם ובשלב בו אתם נמצאים בחיים ואז אנחנו מתחילים לבנות את תיק הנכסים החדש שלכם.

לא תמיד אנו נראה לנכון להזיז או לשנות את כל התיק , לפעמים מבלי לדעת אנו נמצאים במקומות הנכונים לנו.

אז אחרי שתיק הנכסים בנוי מחדש , עם בסיס יציב וחלוקה נכונה . האם זה הרגע לנוח?

זה בהחלט הרגע שלכם לנוח .. אנחנו נמשיך לעקוב אחרי התיק שלכם ולוודא כי הוא מתאים לכם בשילוב עם תנאי השוק בכל תקופת זמן.

כשצריך נרים את הכפפה ונבצע שינויים , אנחנו בעדי פנחס סוכנות לביטוח (2017) בע"מ לא שוכחים אתכם או את תיק הנכסים שלכם לרגע.

לפגישת ייעוץ והכוונה ללא עלות השאירו פרטים

סגירת תפריט
נגישות