האם הכסף שלכם בידיים טובות?

האם אתם יודעים בוודאות מי מנהל את הכסף שלכם? האם הוא בידיים טובות? קראו מה חשוב לבדוק על מנת לוודא שאתם משיגים תשואה מקסימלי וניצול מירבי של הטבות מס במידה ואתם זכאים להם.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on whatsapp
שיתוף בוואטסאפ
Share on email
שלח במייל
Share on print
הדפס

איך אתם יודעים שאתם בידיים טובות? מתי פעם אחרונה עשיתם בדיקה של התיק שלכם?

מתי עשיתם שינויים בתיק שלכם?

כדי לדעת אם תיק הנכסים שלכם מנוהל כראוי עליכם לדעת לענות על כמה שאלות כמו:

1 האם אני מרוצה מהתיק? , האם תיק הנכסים שלי עומד מול מדד הייחוס בשוק?

רמת החשיפה למניות שאני נמצא בה תואמת את תנאי השוק כעת? ומה עם האג"ח קונצרני ? וכמה תיק הנכסים חשוף לארץ? ולחו"ל? ולמט"ח? זה באמת השילוב הנכון?

ואלו השאלות הקלות .. ככל שהזמן עובר נחסכים עבורנו כספים פנסיונים באפיקים שונים כמו קרנות השתלמות , קופות גמל , ביטוחי מנהלים וקרנות פנסיה. במקביל אנו חוסכים כספים לניהול השקעות שונות.

כיום ישנם מנהלי השקעות רבים המציגים נתונים שונים ומנסים להילחם על ליבו של המשקיע ( או יותר נכון על כספו של המשקיע ) אז אנחנו המשקיעים הפוטנציאליים המוחזרים על ידי מנהלי ההשקעות השונים ,  ידינו על העליונה.

חשוב לדעת מה הן העלויות שאנו משלמים במוצרים השונים , האם אנו מצליחים להגיע למקסימום תועלות שניתן במוצרים השונים, האם אנו מכירים את הסוסים המנצחים של השנה האחרונה ? ו3 שנים? ו5 שנים? ועשור? ומה ההבדלים בין בתי ההשקעות , אם כולם אמורים לנהל אותו דבר אז למה יש פערי תשואות שלאורך השנים יכולות להגיע להכפלות ? רק אם נוודא שאכן אנו מנהלים את הכסף שלנו נכון , נוכל להיות רגועים ושלווים.

אף אחד לא אוהב להישאר מאחור, אם לא נבצע את הבדיקות השונות אנו עלולים למצוא את עצמנו משלמים עלויות גבוהות , מנוהלים על ידי מנהלי השקעות שחווים משבר ארוך טווח , חשוב להיות ערים כל הזמן לתנאי השוק ולמנהלי ההשקעות השונים. הרי גם מנהלי ההשקעות עלולים להתחלף , בסוף יש את המומחים שלא נתעורר מאוחר מיידי ונגלה שהמומחה שלנו כבר עבר לתחנה הבאה שלנו בעוד אנחנו נשארים עומדים במקום.

מתי חשוב לבצע בדיקות ? לפחות אחת לשנה חשוב להבין היכן תיק הנכסים שלכם עומד ביחס לשביעות הרצון שלכם, למדד הייחוס , ולתנאי השוק.

חשוב להיות ערים בכל רגע נתון לשינוי החקיקות השונות, איפה הייתם כנולד תיקון 190? קופת גמל להשקעה ? פוליסת חיסכון? קרן ריט? קרן גידור חדשה? מסלול השקעה חדש? רפורמה חדשה בניוד מוצרים פנסיונים?

אם משהו לא היה מוכר , ייתכן שקיימת בעיה בדרך ניהול תיק הנכסים.. אז מה עושים?

לוקחים יוזמה ובודקים את התיק!

בעדי פנחס סוכנות לביטוח (2017) בע"מ אנחנו לוקחים יוזמה בשבילכם , בודקים את מנהלי ההשקעות לטווח ארוך וקצר , מעודכנים בכל חקיקה חדשה בעולם הפנסיוני , הפיננסי והביטוחים. כל שינוי חקיקה יכול להיות עולם ומלואו  עבורכם. אם זה יהיה שינוי רלבנטי עבורכם , אנחנו נדאג ליזום פגישה בנושא ולעדכן את תיק הנכסים שלכם בהתאם.

אז כדאי להיות בטוחים שאתם אכן בידיים טובות, שתמיד יש מי שיענה לכם , ידאג לתיק הנכסים שלכם ויספק תשובות מקצועיות ככל שצריך.

שיכיר אתכם , את הצרכים והרצונות שלכם ויצלח את השילוב שלכם ותיק הנכסים שלכם עם תנאי השוק והאלטרנטיביות השונות בשוק.

אם יש ספק אז אין ספק, בעדי פנחס סוכנות לביטוח (2017) בע"מ אין ספק שהגעתם הביתה ואתם בידיים טובות!

לפגישת ייעוץ והכוונה ללא עלות השאירו פרטים

סגירת תפריט
נגישות