לכל ילד מגיע עתיד טוב יותר

האם אנחנו דואגים לחסוך כסף לילדינו? כיצד הם משתלבים בתיק הנכסים שלנו? בין אם זה שינוי מוטבים, ביטוח חיים או חיסכון ארוך טווח עבורם. אין ספק שאנו חייבים לקחת בחשבון את חשיבות המשפחה שלנו כאשר אנו באים לבצע שינוי בתיק הנכסים שלנו.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on whatsapp
שיתוף בוואטסאפ
Share on email
שלח במייל
Share on print
הדפס

כל החיים אנו דואגים ליקירים שלנו , הבן \ בת הזוג , ילדים , נכדים , נינים , חברים.

איך בעולם של היום , יש למורשת שלנו סיכוי לקנות בית עם גדר לבנה , לנסוע אחת לתקופה לנופש אמיתי ללא דאגות , לא לחשוש כל פעם שמעד כרטיס האשראי מגיע , לנסות לא לשלם בתשלומים כל דבר או לחלום חלומות שלא יתגשמו כי המציאות הכלכלית פשוט לא מאפשרת.

אז יש דרכים שניתן לנהל נכון את משק הבית , לזכור שכל פרוטה יכולה להניב פרוטה נוספת וכל זה אם נתנהל נכון.

לא לשכוח לדאוג לתיק הפנסיוני שלנו עוד מהיום הראשון , עוד בעבודה הראשונה כשישבתם מול המעסיק ונאמרו מונחים לא מוכרים ומסורבלים כמו קרן פנסיה או ביטוח מנהלים אולי בכלל קופת גמל ? ומה עם קרן השתלמות ? אילו דמי ניהול עליי לשלם , איזה מנהל השקעות עליי לבחור? האם להגדיל את ההפרשות ? דרך השכר ? אולי בכלל לחסוך כסף בתוכנית חסכון של הבנק ? פק"מ? מניות או אג"ח ? בקרן נאמנות או תעודת סל , אולי בכלל בפוליסת חיסכון או קופת גמל להשקעה ?

מה רמת החשיפה למניות שנכונה עבורנו , באיזה שלב? לאיזה מטרה אני חוסך את הכסף? לבית או לטיסה אולי בכלל לחדר נוסף לילד או ילדה? שיפוץ במטבח ? רכב חדש? לכל מטרה יש טווח השקעה שונה אז מה הכי נכון ? ואיזה אפיק? ומה העליות ? והאם אני משלם מיסים וכמה ואיך?

והאם יש לי קיזוז מס ואם כן אז באיזה מוצר?

אז איך היקרים שלנו יכירו את כל העולם הפיננסי והפנסיוני הזה? בשביל זה יש לכם את עדי פנחס סוכנות לביטוח (2017) בע"מ

אנחנו דואגים לכם ולכל היקירים שלכם , מלווים אותם בצעדים הראשונים כדי שגם הם במציאות של היום יצליחו להגשים חלומות ולגעת בכל יעד שהם סימנו לעצמם.

איך שומרים על הילדים שלנו מפני ביטוחים ? כפל ? צורך ? איזה ביטוח בכלל צריך ? של קופת חולים מספיק , אולי בכלל צריך ביטוח פרטי ואולי אחד לא מספיק אז ארכוש שנים ( ואז אגלה שאף אחד לא אמר לי שכפל זה דבר נורא!! ) אז מי יעשה לי את הבדיקות ? ומה עם ביטוח חיים ? ואובדן כושר עבודה , רגע עכשיו בכלל אמרו לי שיש לי ביטוח כזה בקרן הפנסיה או ביטוח המנהלים .. יותר מיידי מונחים !!

בשביל זה אנחנו פה , לעשות סדר , ללוות את היקירים שלכם צעד צעד בכל העולמות שלנו , בצורך ביטוחי , סדר בתיק הפנסיוני וסדר בתיק הפיננסי .

לבנות יחד איתם אפיקי השקעה , לעקוב עבורם , בדיוק כמו שאנחנו עוקבים עבורכם על תיק הנכסים שלהם.

כדי שגם הם יוכלו לשבת בבית עם גדר לבנה וחצר ירוקה וללגום אתכם כוס קפה.

אנחנו פה בעדי פנחס סוכנות לביטוח (2017) בע"מ שומרים על תיק הנכסים שלכם ושל היקרים שלכם.

לפגישת ייעוץ והכוונה ללא עלות השאירו פרטים

סגירת תפריט
נגישות